25 December 2008

如有任何意见或不满欢迎直接联系本人

Semalam saya terima aduan bahawa salah satu penjaja mengadu wakil rakyat bahau tidak mengambil tindakan terhadap aduan yang dibuat pada bulan Mac 08. Pada halnya, aduan tersebut telah dipanjang kepada Majlis Daerah Jempol. Pihak Majlis telah pun maklum balas mereka akan ambil tindakan. Selama ini, saya tidak terima apa-apa maklum balas daripada penjaja tersebut.
Kebiasanya perkara yang telah diselesai tidak akan dimaklumkan kepada. Penjaja tersebut turut pernah menhubungi pembantu saya. Tetapi, pembantu yang dihubungi itu langsung tidak berkaitan dengan pusat perkhidmatan saya.
Di sini, saya ingin menyeru kepada semua, jika ada aduan ataupun pandangan sila menghubungi saya di 019-282 2698 atau pembantu saya di 06-454 2351. ini adalah untuk memastikan mesej dihantar kepada pihak yang betul dan tepat.
Terima kasih atas sokongan dan pandangan yang diberi dan saya akan cuba sedaya upaya untuk menyelesaikan masalah yang dihadapi oleh penduduk.
昨天被一位小贩投诉我没帮他处理他的投诉. 同时, 他也有联络我的助理. 其实该投诉已通过邮件转达县议会, 并得到县议会的回复说明他们会处理. 更重要的是, 他所联络的人根本不是我的助理也不是党员. 我完全不知情.
一般, 投诉如果获得解决, 选民很少会通知我们. 所以我在这里呼吁如果要给意见或投诉的话欢迎直接联络我0192822698或服务中心064542351. 必须确保联络上适当和正确的负责人.
感谢大家一直以来给予的支持和意见. 我会尽力解决选民的问题.